ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 779
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 297
  • بازديد ديروز : 50
  • بازديد کننده امروز : 246
  • بازديد کننده ديروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 466
  • بازديد ماه : 2,435
  • بازديد سال : 25,678
  • بازديد کلي : 126,024
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.148.113.155
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

پوست، به عنوان بزرگ‌ترین عضو بدن، نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی و زیبایی انسان دارد. این ارگان حیاتی، عوامل مختلف زیستی و محیطی با آن در تعامل است که ممکن است باعث ایجاد آسیب و ناهنجاری‌های مختلف شود. یکی از این عوامل، آلودگی و مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی است که باعث انسداد منافذ پوست، ایجاد جوش و التهابات می‌شوند. از طرفی، تابش‌های مضر نور خورشید نیز می‌توانند باعث پیری زودرس و آسیب به پوست گردند.


ادامه مطلب

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با فرمول شیمیایی H3PO4، است که در انواع محصولات مانند انواع نوشیدنی ها اعم از نوشابه ها یا آبمیوه ها و سایر مواد غذایی مانند سس ها، بستنی و پنیر و … مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده دارای خاصیت نگهدارنده بودن و طعم دهندگی بالایی است و مقدار PH را تنظیم می کند. اسید فسفریک در برخی مواد خوراکی مانند انواع گوشت ها ماهی یا حبوبات موجود است.


ادامه مطلب

یکی از کسب و کار های کم هزینه و پر سود راه اندازی نانوایی می باشد. راه‌اندازی یک نانوایی، علاوه بر فراهم کردن یک منبع درآمد، فرصتی است برای ارائه محصولات مختلف با کیفیت و خدمات متمایز به مشتریان. این صنعت، ترکیبی از هنر، علم و مهارت است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، مواد اولیه با کیفیت، و مدیریت منابع مالی و انسانی است. رامین ماشین به عنوان مرکز فروش انواع تجهیزات نانوایی مانند دستگاه دیوایدر نان، همزن، فر قنادی، تکه کن خمیر، گرد کن و … در این مقاله قصد دارد به بررسی مزایاو مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی نانوایی بپردازد.


ادامه مطلب

فیدر میکسر پشت تراکتوری با توانایی ترکیب و مخلوط کردن مواد مختلف خوراک دام، به دامداران کمک می ‌کند، تا به طور بهینه تر و کار آمد تر، تغذیه دام‌ ها را انجام دهند و نیاز های غذایی آن ها را برآورده کنند. تغذیه مناسب برای گاو ها نقش بسیار مهمی را در رشد، تولید شیر و گوشت، باروری و حفظ سلامتی آن ها ایفا می ‌کند. در صورتی که جیره ی غذایی گاو ها که از طریق فیدر میکسر تهیه می شود نیاز های غذایی آن ها را به طور کامل تأمین نکند، ممکن است عملکرد و سلامتی آن ها را تحت تأثیر قرار دهد.


ادامه مطلب

انتخاب گلدان مناسب نقش بسیاری در رشد و طول عمر گیاهان دارد. آنچه سبب می شود گیاه بیش از پیش رشد کند یا فضای کافی برای تنفس نداشته باشد سایز و اندازه گلدان است. استفاده از گلدان های کوچک و مینیمال تا زمانی که ریشه توانایی تنفس و دریافت مواد مغذی از خاک داشته باشد اشکالی ندارد. اما در برخی مواقع ریشه گیاه به اندازه ای رشد می کند که در صورت عوض نکردن گلدان ممکن است خشک شود. در این مقاله مرکز فروش عمده سانسوریا ناردین قصد دارد به بررسی عوامل موثر در انتخاب گلدان مناسب برای گیاه بپردازد. تا انتها با ما همراه شوید.


ادامه مطلب

در روابط شما اگر احساس عاشقانه وجود داشته باشد حتما درصدد خواهید بود تا انتظارات و نیاز های شریک عاطفیتان را برطرف کنید. در این زمان حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدانید انتظارات مردان از همسرانشان چیست و برای داشتن یک رابطه عاشقانه باید چه اقداماتی را انجام بدهید.


ادامه مطلب

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی تثبیت کردند. برترین زنان سئوکار با ایده‌های نوآورانه و تفکرات پرتلاش، از زیر سایه مردان خارج شده و نقشی برجسته در بهبود و تحول دیجیتالی دنیا ایفا می‌کنن.


ادامه مطلب

مقدمه

یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین مصالح به کار رفته شده در صنعت ساخت و ساز چه در شمال و چه در جنوب کشور، بلوک‌های سیمانی می‌باشند. این بلوک‌ها توسط دستگاه‌ بلوک زن ساخته و تولید می‌شوند. این دستگاه بلوک‌های بی نقص را در اندازه و ابعاد متفاوتی تولید می‌کند.


ادامه مطلب

قطعاً کار در ارتفاع بدون بالابر و یا محافظ کار خطرناکی است. به همین دلیل سعی می‌گردد از بالابر های مجهز همانند بسکت حمل بار یا بسکت حمل نفر استفاده شود. این بسکت‌ ها یک نوع تجهیزاتی هستند که برای انجام امورات در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا در صورت عدم رعایت موارد احتیاطی هر لحظه احتمال سقوط افراد از ارتفاعات وجود دارد. استفاده از این وسیله مستلزم رعایت یکسری نکات است که در ادامه این نوشتار به نکات مهم استفاده از این بسکت‌ها اشاره خواهیم کرد.


ادامه مطلب

کراتین مو یک روش درمانی است که با استفاده از موادی حاوی کراتین، موهای فر، مجعد و وز را به موهای صاف و لخت تبدیل می کند. کراتین، پروتئینی است که به طور طبیعی در موهای انسان وجود دارد و باعث استحکام، صافی و درخشش موها می شود. کراتین مو با جایگزین کردن کراتین از دست رفته موها، باعث بهبود ساختار موها و صاف شدن آنها می شود.


ادامه مطلب

سنگ گرانیت نطنز اصفهان یکی از محبوب ترین انواع سنگ ساختمانی است که مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است و امتیازات ویژه ای را ارائه می دهد. گرانیت نطنز با داشتن مزایا و خصوصیات ارزشمند، یک انتخاب برتر برای ساخت کانتر آشپزخانه است. اگرچه از این سنگ باکیفیت در راه پله ها، دیوارپوش ها و کفپوش ساختمان نیز استفاده می شود. گرانیت، بهترین سنگ برای راه پله های مکان های پرتردد به شمار می رود و از مقاومت بالایی برخوردار است.


ادامه مطلب

از آنجایی که نوشیدن قهوه میان افراد مختلف در ادارات شرکت ها و … مرسوم شده است از تجهیزات متفاوتی برای دم کردن و نوشیدن آن استفاده می شود. قهوه به علت این که دارای کافئین است و انرژی شما را در طول روز افزایش می دهد. به همین جهت شناخت مناسب ترین دستگاه با توجه به نیاز شما امری ضروری است.


ادامه مطلب

مقدمه

اسکرابر ها دستگاه‌ هایی برای کنترل نمودن آلودگی ‌ها می‌ باشند. که این کار را از طریق مایعات درون خود انجام می ‌دهند. این دستگاه‌ ها در مدل‌ های مختلفی تولید می ‌شوند که تقریباً عملکرد همه ی آن ها مشابه یک دیگر می ‌باشد و اسم دیگر آن ها شست و شو دهنده‌ های صنعتی است. اسکرابر ها از طریق جذب آلاینده‌ ها و ذرات گرد و غبار به تمیز سازی کف، تشفیه هوا و غیره می ‌پردازند و گزینه مناسبی برای پاک سازی در سالن‌ های پتروشیمی، صنایع نفت و گاز و غیره می ‌باشند.


ادامه مطلب

رینگ و فلنج ها یکی از تجهیزات و اتصالات مورد استفاده در صنایع گوناگون و سیستم های لوله کشی هستند. این اتصالات به علت جداسازی راحت، از پراستفاده ترین قطعات صنعتی محسوب می شوند و محبوبیت بالایی در بازار مصرف دارند. برای استفاده صحیح و به جا از فلنج در صنایع و تاسیسات متفاوت؛ لازم است که با انواع مختلف آن آشنا بشویم. یکی از انواع این محصول، فلنج کور عینکی است. اگر می خواهید بدانید که فلنج کور عینکی چیست؟ و چه کاربردهای گسترده ای دارد؟ تا انتها همراه این سری از مقالات کیان سامان پارت باشید.


ادامه مطلب

همانطور که می‌دانید با گرم‌تر شدن کره‌ی زمین استفاده از دستگاه‌های برودتی، بسیار مورد توجه بشریت قرار گرفته است. همچنین زندگی انسان‌ها بدون این سیستم‌ها سخت و طاقت فرسا می‌شود. این وسایل شامل یخچال فریزرها و کولرها می‌باشند. این وسایل از یکسری قطعات و اجزا تشکیل شده‌اند، که هر کدام در عملکرد آنها نقش اساسی را ایفا می‌کنند.


ادامه مطلب

مقدمه

هارمونیک‌ ها یکی از جنبه‌ های مهم و پیچیده در مباحث برق و نیروی الکتریکی هستند. این ارتعاشات توسط اجزاء غیرخطی سیستم‌ های الکتریکی ایجاد می ‌شوند و می ‌توانند اثرات غیرمطلوبی مانند افت انرژی، آسیب به تجهیزات و تداخل با سایر دستگاه‌ ها را ایجاد کنند. یکی از راه‌ حل‌ های موثر برای مقابله با این اثرات، استفاده از فیلترهای هارمونیک است.


ادامه مطلب

دیگ / پکیج چگالشی نسل جدیدی از دستگاه های گرمایشی هستند که به دلیل نوع طراحی و استفاده از فناوری پیشرفته در ساخت، با راندمانی عالی (در حدود 109% در ظرایز آزمایشگاهی) کار می کنند. در این نوع دستگاه ها، بخار آب حاصل از سوختن گاز دچار میعان (چگالش) می شود و از حالت گاز به مایع تبدیل می گردد، به همین دلیل این نوع دستگاه ها چگالشی نامیده می شوند.


ادامه مطلب

شاید برای شما هم پیش آمده که با تعداد زیادی رول کاغذ دیواری نصف و نیمه و یا تکه هایی در پایان نصب کاغذ دیواری مواجه شده اید.

و اما واقعا چاره چیست؟

با این تکه های اضافه کاغذ دیواری باید چکار کرد؟

آیا واقعا باید تمامی آنها را دور بریزیم؟


ادامه مطلب

مقدمه

هر یک از افراد انتظارات متفاوتی از همسر خود دارند که در طول زندگی زناشویی ممکن است باعث ایجاد تعارضاتی شود. زمانی که تصمیم به ازدواج گرفتید، بهتر است در مدت زمان آشنایی با همسر خود، چندین سوالات تست روانشناسی قبل از ازدواج را از آن بپرسید. این دسته از سوالات به شما عزیزان کمک می کند تا شناخت درستی از همسر خود پیدا کرده و با آگاهی کامل همسر خود را انتخاب کنید.


ادامه مطلب

تجهیزات بسیار زیادی برای استخراج و بهره برداری از سنگ‌ها از معدن به کار برده می‌شود. قلم چکش بیل مکانیکی یکی از آنها می‌باشد. از این وسیله اصولا برای شکستن و خرد کردن سنگ‌های معدن استفاده می‌کنند. علت نامگذاری به بیل مکانیکی به خاطر قرارگیری بر روی میل‌ های مکانیکی است. قلم چکش‌ های هیدرولیکی جز پر کاربردترین بخش‌ های چکش به حساب می‌آیند. قلم‌ های چکشی در صورت استفاده صحیح و اصولی سالم باقی می‌مانند، اما در بسیاری مواقع افراد به دلایلی این قلم چکش دچار شکستگی خواهد شد که در ادامه به بررسی دلایل شکستن قلم چکش هیدرولیکی می‌پردازیم.


ادامه مطلب

چسب چیزی است که اقلام را به هم می چسباند.چسب ها برای تعمیرات عمومی در خانه ضروری هستند.از پروژه مدرسه فرزندتان گرفته تا تعمیر اسباب بازی شکسته و نصب کفپوش چوبی ، برای همه این موارد به چسب نیاز دارید.


ادامه مطلب

مقدمه

اغلب افراد دوست دارند که فضای داخلی ساختمانشان دارای یک محیط سر سبز و زیبا باشد. چمن‌ های مصنوعی به علت شباهت زیادی که به چمن ‌های طبیعی دارند در بیشتر موارد به عنوان یک فضای سبز در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی به کار می‌ روند. استفاده از این مدل چمن‌ ها به دلیل نصب راحت، حمل و نقل سریع و آسان و هم چنین نیاز نداشتن به آبیاری و مراقبت زیاد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته ‌اند.


ادامه مطلب

یک سیستم ردیابی خودرو چگونه عمل می کند؟


سیستم ردیابی خودرو یک دستگاه یا مجموعه ای از دستگاه هایی است که برای ردیابی موقعیت وسایل نقلیه استفاده می شوند. این سیستم ها از سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) برای ردیابی موقعیت خودرو استفاده می کنند. در واقع هر وسیله نقلیه دارای یک دستگاه سخت افزاری است که سیگنال های ماهواره ای را دریافت می کند. سپس این اطلاعات به سرور مرکزی منتقل شده که می‌تواند حرکات خودرو را در زمان واقعی ردیابی کند.


ادامه مطلب

مقدمه

امروزه با بالا رفتن قیمت طلا افراد سعی دارند با خرید این نوع کالا ها بتوانند سرمایه‌ ای برای خود جمع آوری کنند. اما در بین طلا فروشان متاسفانه کلاهبر داران زیادی وجود دارند که با جا زدن طلای دست دوم به عنوان نو پول زیادی از مشتری‌ ها می‌ گیرند. به همین خاطر من قصد دارم، با نوشتن این محتوا به شما راه هایی که می ‌توان توسط آن ها به کهنه یا نو بودن طلا پی برد را آموزش دهم، تا از این چالش بزرگ در صنعت طلا فروشی به راحتی بتوانید عبور کنید و کلاه سرتان نرود.


ادامه مطلب

پودر آلومینیوم از جمله موادی است که کاربردهای زیادی در صنعت و آزمایشگاه دارا می باشد. قیمت این ماده با ارزش به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی توان برای آن یک قیمت قطعی و مشخص اعلام کرد. از جمله مواردی که بر قیمت پودر آلومینیوم تاثیرگذار است میزان خلوص آن می باشد این ماده در بازار با درجه خلوص های متفاوتی به فروش می رسد که هرچه میزان درجه خلوص بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب

مقدمه

یکی از فراورده های غذایی که همیشه بر سر سفره هر ایرانی قابل مشاهده است، نان می‌ باشد. نان فانتزی را برای غذا هایی مثل ساندویچ بیشتر به کار می ‌برند با توجه به توسعه‌ هایی که در صنعت پخت نان به وجود آمده است شما می ‌توانید بر حسب ذائقه‌ ای که دارید از بین مدل‌ های مختلف نان یکی را بر حسب علاقه خریداری و میل نمایید. چنانچه شما قصد راه‌ انداختن یک کسب و کار را دارید و جزو علاقمندان به نان فانتزی می باشید. من در این مقاله قصد دارم، در رابطه با وسایلی که برای راه‌ اندازی یک مجموعه نان فانتزی نیاز دارید اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهم.


ادامه مطلب

مقدمه

چسب کاشی محصولی است که جهت نصب سرامیک و کاشی روی دیوارهای گچی و یا سرامیک های قدیمی، نصب موزاییک های شیشه ایی، نصب گرانیت های بزرگ و بند کشی نماها  استفاده می شود که توسط دستگاه سیمان پر کن به صورت پودری در پاکت های 20 کیلوگرمی و یا بیشتر و یا به صورت خمیری بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. از مهم ترین مزیت های این محصول استفاده راحت و بدون دردسر می باشد به این صورت کافی است تا این محصول را با آب به نسبت مشخصی مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهید.


ادامه مطلب

در شرکت فنی مهندسی میهن بام زرین اسید کلریدریک با درصد خلوص ۳۳ در صد و در حجم ۲۰ لیتر تولید می شود. فروش این محصول در این شرکت به صورت تکی و عمده می باشد. تولید این محصول با مرغوب ترین مواد اولیه می باشد تا محصولی با کیفیت به دست شما مشتریان عزیز برسد. در میهن بام زرین بالاترین کیفیت از محصولات با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. این شرکت اسید کلریدریک را در ظرف های مخصوص می ریزد تا در زمان حمل و نقل و نگه داری منجر به حوادث و خطرات نشود.


ادامه مطلب

مقدمه

هزینه ارتودنسی دندان بر اساس فاکتورهای متفاوت، می تواند فرق کند. فراموش نکنید وقتی بیماری قصد انجام ارتودنسی را دارد، بر اساس میزان حرکات دندانی که نیاز دارد، طول مدت درمان آن فرق می کند. طبیعی است که بین یک متخصص باتجربه و ماهر و یک متخصصی که تازه در زمینه ارتودنسی فعالیت می کند، قیمت ها نیز متفاوت باشد.


ادامه مطلب

مقدمه

در حال حاضر به دلیل افزایش روز افزون جمعیت کشورمان و با به وجود آمدن مشکل مسکن، مسئولین و پیمانکاران روی به ساختن مجموعه های بلند مرتبه آورده اند، که در این ساختمان ها آسانـسور به یکی از ضروری ترین صنـایع مرتبط با صنـعت ساختمان مبدل شده است. از این رو معرفی و تشریح مختصر اجزاء و قطعات این سیستم خالی از لطف نخواهد بود.


ادامه مطلب

مقدمه

آیا تا به حال، به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید طول عمر دستگاه دیسک تراش خود را افزایش داده و هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها را کاهش دهید؟ این مورد یکی از سوالات پرتکرار اغلب افرادی است که از دستگاه دیسک تراش در تعمیرگاه های خود استفاده می کنند. اگر درباره این موضوع هیچ گونه دانش و اطلاعاتی ندارید، جای نگرانی نیست. ما در این محتوا قصد داریم در ارتباط با نکات های ضروری که شما عزیزان باید درباره نگهداری از دستگاه دیسک تراش و نحوه استفاده صحیح از آن ها بدانید، به طور مفصل توضیح دهیم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.


ادامه مطلب

تولید کابینت و سایر وسایل چوبی نیازمند دانش کامل در زمینه انتخاب مواد اولیه است. در این راستا، انتخاب مناسب بین انواع مختلف چوب و مصنوعات چوبی مانند ام دی اف اساسی است تا محصولات نهایی علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت و مقاومت مناسب نیز باشند. در ادامه، به بررسی جامع این موضوع خواهیم پرداخت:


ادامه مطلب

آشنایی با دکتر محمد علی ناصری

دکتر محمد علی ناصری با بیش از دو دهه تجربه در حوزه ارتودنسی، به یکی از برترین و معتبرترین ارتودنتیست‌ها در اصفهان تبدیل شده است. تلاش‌های پیوسته و تعهد به کیفیت در ارائه خدمات، او را به یک پیشوای برجسته در زمینه بهبود زیبایی و سلامت دندان‌ها تبدیل کرده است.


ادامه مطلب

مخازن شیمیایی به علت تماس طولانی با مواد اسیدی و خورنده باید در برابر خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشند. خوردگی در لوله کشی و مخازن ذخیره سازی خطر بزرگی برای شرکت هایی است که باید از تخلیه مخازن خود اجتناب کنند. پوشش مناسب مخزن را در برابر مواد شیمیایی مانند اسید هیدروکلریک (HCL) و اسید سولفوریک آن ها را محافظت می کند. پوشش مخازن که طول عمرشان را افزایش می دهد، بر اساس ماهیت مواد شیمیایی، دما، حمل و نقل و سایر عوامل به مواد مختلفی نیاز دارد.


ادامه مطلب

پلیمر بعد از اینکه تولید شد با استفاده از دستگاهی به نام اکسترودر آن را ذوب میکند و سپس پلیمر ها را به شکل دانه های ساچمه در می آورد که این دانه های ساچمه ای شکل را گرانول میگویند شرکت های بازیافتی گرانول پت در ایران موفق به تولید انواع گرانول های بازیافتی شده‌اند تولیدات این شرکت عبارتند از: تولید گرانول پت ، گرانول پ پ ، گرانول پلی کربنات و گرانول پلی استایرن. در این مقاله یکی دیگر از انواع گرانول را به شما آموزش می دهیم


ادامه مطلب

افرادی که قصد دارند منزل خود را رنگ آمیزی کنند با مشکلات بسیاری روبه رو شده اند. در ابتدا شاید تصور کنید که کار هیجان انگیزی است و میتوانید رنگ های دلخواه را انتخاب کنید و بهترین رنگ پلاستیک ساختمانی را خریداری کنید ، اما کمی که جلوتر میروید انتخاب سخت میشود و نمیدانید چه رنگی بزنید که خسته کننده و آزار دهنده نباشد.


ادامه مطلب

در این مقاله، شما به تمام اطلاعاتی که برای برنامه ‌ریزی، طراحی، و تهیه یک پکیج تصفیه فاضلاب  پرورش فرآوری ماهی نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. اولین و مهم ‌ترین مرحله در این راه این است که مشخصات کیفی فاضلاب را مشخص نمایید، زیرا این موضوع انتخاب نوع فرآیند تصفیه فاضلاب تأثیرگذار است. علاوه بر این، ما به شما نکات کلیدی را که باید هنگام برنامه ‌ریزی و تأمین یک پکیج تصفیه‌خانه رعایت کنید، توضیح خواهیم داد.


ادامه مطلب

کراتینه مو اصفهان اگر اصولی و درست انجام شود، یکی از روش های صاف و لخت کردن مو بدون آسیب است. اما با این حال مواردی پیش می آید که بعد کار کراتین مو صاف نمی شود یا حالت موج دار باقی می ماند یا دوام کراتینه خیلی کم می شود. عوامل مختلفی می تواند باعث این امر شود. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم:


ادامه مطلب

مقدمه

کانکس‌ های مدیریتی به عنوان یک دفتر کار برای اسکان مدیریت یک سازمان یا یک مجموعه کاری در طرح ها و اندازه های مختلفی ساخته می ‌شوند، تا مدیران بتوانند از آن جا پروژه مورد نظر در حال اجرا را مدیریت کنند. این کانکس ها دارای تجهیزات و بخش های مختلفی مثل: میز، اتاق منشی و مدیریت، آبدارخانه و فضایی برای انتظار مشتریان می باشند.


ادامه مطلب

تقریبا آرزوی هر کسی این است که ایام کهن سالی را بی دغدغه و با اندوخته مالی مناسبی بگذراند. افراد خانواده همگی به فکر این هستند که بعد از مرگشان رفاه و آسایش عزیزانشان تضمین شده باشد. مخصوصا در فرهنگ ایرانی که تمام مسئولیت های این چنینی را پدران عزیزمان به دوش می کشند. البته بار این مسئولیت بسیار سنگین است و تصمیم گیری صحیح برای چنین سرمایه گذاری حساسی مشکل هست. در این مقاله قصد داریم شرایط دریافت بیمه عمر را برای مخاطبانمان شرح دهیم.


ادامه مطلب

درباره ما

tarahisite
طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان طراحی سایت با گرافیک زیبا،سرعت بالا،کاملأ ریسپانسیو با قیمت مناسب انجام سئو سایت اصفهان و مشاوره رایگان در زمینه تجارت الکترونیک و راه اندازی کسب و کار اینترنتی

لینک دوستان